Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ:
DIČ:
Poznámky:
Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
Kontaktní osoba:
Telefon:
E-mail:
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Reklamované zboží:
Datum nákupu / vystavení faktury:
Číslo faktury:
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Podrobný popis závady: *
* Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace.
Návrh způsobu řešení reklamace:
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal).
2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu.
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________
Podpis kupujícího: __________________
………………………………………………………………………………………………………………………………………
Prodávající:
František Novák
Ledečská 2962
580 01 Havlíčkův Brod
IČ: 63566168, DIČ: CZ7202262980
Adresa elektronické pošty: info@gastrohb.cz
Telefon: +420 603 243 414
Reklamované zboží zašlete nebo po předchozí telefonické domluvě předejte osobně na adresu: František Novák, GastroHB.cz, Dobrovského 2366, 580 01 Havlíčkův Brod, spolu s kopií prodejního dokladu!
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření k reklamaci:
Datum: __________________
Podpis prodávajícího: __________________